Rob Ploeg van RPConsult uit Waddinxveen
Een ervaren allround administrateur/controller met oog voor bedrijfsprocessen, voor cijfers en voor de mensen met wie ik samenwerk.
Mijn klanten en collega’s waardeerden mij omdat ik goed kan luisteren, een coachende houding heb en op directe, maar toch tactvolle wijze feedback geef.
Ik ben een echte praktijkman: na de HAVO in 1975 gestart als junior administratief medewerker en doorgegroeid naar veelal leidinggevende functies. Tot eind 2001 in vaste dienst.
Vanaf 2002 heb ik een aantal, vaak langlopende, interim projecten gedaan.
Start van RPConsult
Met bovengenoemde ervaring heb ik in september 2006 RPConsult opgericht om u te ondersteunen met de administratie, belastingen en de administratieve organisatie zodat u meer tijd over heeft voor uw kernactiviteiten.
Ik ben flexibel en inzetbaar in de profit en non-profit sector in uiteenlopende organisaties, functies en projecten.
Mijn kracht en passie ligt in het, op een heldere en simpele manier, beschrijven en verbeteren van administratieve procedures inclusief de interne beheersmaatregelen.
Ik ben in staat om ingewikkelde procesbeschrijvingen en handboeken terug te brengen tot hun essentie. Het gevolg hiervan is een efficiënte administratie en een betere, snellere en betrouwbaarder rapportage.